Objectes amb història

Aquests dies he participat en una mena de procés de selecció que m’ha proposat el Departament d’Infantils i Juvenils de Televisió de Catalunya. Es tracta d’un programa sobre la història d’alguns objectes quotidians, com el paper higiènic, el raspall de dents i d’altres. Ha estat tot un honor participar-hi. La meva feina es cenyeix a la il·lustració, però l’animació és un mitjà que m’interessa molt, fins al punt que darrerament m’hi estic apropant per preparar algún projecte (quin misteri!). A la tele, segurament van creure que alguns dels meus dibuixos es podien ajustar a la idea que cercaven i per això em van contactar. D’aquesta manera, i associant-me amb uns companys animadors, hem fet una proposta que ha estat considerada digna de ser avaluada fins a la darrera fase del procés. Un altre cop hi haurà més sort… Aquí us penjo dibuixos d’alguns personatges, un parell de fons i una prova d’animació d’un personatge.

Anuncis

Etiquetes: , , ,

3 Respostes to “Objectes amb història”

  1. Màriam Says:

    Ostres Òscar! És una passada veure els teus dibuixos en moviment. Ha quedat fantàstic! Creuem els dits, tan de bo surti el projecte!!!! 🙂

  2. julve Says:

    ei, màriam… moltes gràcies!
    la qüestió és que finalment no han escollit el nostre projecte. veig que no ho he explicat massa bé, ara edito el post… però estic molt content d’haver-hi pogut participar. hem après molt i hem perdut certes pors.

  3. Marta Says:

    walaaaaaaa qué xul.la l´animació! quina gràcia veure els teus dibuixos en moviment :-)))
    Per cert, qué boniquet el respall de dents! jajajajja

Deixa un comentari

