L’Elvis vol tenir més amics

Aquests dies estic dibuixant el segon volum de la col·lecció Jo, Elvis Riboldi i m’agradaria que els nens i nenes m’ajudessin a trobar nous amics per l’Elvis i els demanaré que en dissenyin un. Per això, demà dissabte, hem muntat un taller de dibuix juntament amb la gent de la Llibreria Casa del Llibre de la Rambla de Catalunya, 37. Us penjo una imatge de la fitxa que els he preparat (una mena de programa d’ordinador analògic que serveix per muntar les cares dels nous amics d’en Riboldi…) Sino podeu venir, però voleu dissenyar-ne un: descarregueu-vos aquest PDF, dibuixeu el vostre personatge, escanegeu-lo i envieu-me’l per correu electrònic, endavant! Els millors els incorporaré al llibre!

Anuncis

Etiquetes: , ,

3 Respostes to “L’Elvis vol tenir més amics”

  1. Atenció! Ja estan aquí! « Òscar Julve Says:

    […] el parell justet d’explicacions que els vaig donar, els nens i nenes que van venir al taller que vam fer a la Casa del Llibre el dissabte, van tenir prou per generar una gran quantitat […]

  2. Toni Says:

    el pdf em surt negre Oscar ¿?¿?

    • julve Says:

      És estrany, ho he provat en dos navegadors i es veuen bé… mira d’esperar que es decarregui del tot. Pensa que pesa una mica el document (1,6MB)

Deixa un comentari

