Jo, Elvis Riboldi!

Pobre Elvis. Tothom el renya. Ningú no l’entén. En fi, que s’ho facin mirar, oi Elvis? És el personatge que protagonitza la sèrie creada per Bono Bidari. Que qui és Bono Bidari? Ho sento però en puc parlar. No em deixa.

Anuncis

Etiquetes: ,

7 Respostes to “Jo, Elvis Riboldi!”

  1. Súper Elvis « Òscar Julve Says:

    […] s’apropa la data de sortida de Jo, Elvis Riboldi. A la revista Súpers! se’n fan ressò. És obra d’en Bono Bidari. Què qui és Bono […]

  2. Aquest és en Bono Bidari « Òscar Julve Says:

    […] Bidari és l’autor de la novel·la Jo, Elvis Riboldi. La nova sèrie de novel·la gràfica de La Galera. Like this:LikeBe the first to like this […]

  3. Presentem l’Elvis Riboldi « Òscar Julve Says:

    […] Bono Bidari ens ha demanat que presentem el primer llibre de la col·lecció Jo, Elvis Riboldi. Per experiència sabem que cal fer-li cas. Així doncs, us hi esperem el proper dimarts 22 de […]

  4. L’Elvis vol tenir més amics « Òscar Julve Says:

    […] dies estic dibuixant el segon volum de la col·lecció Jo, Elvis Riboldi i m’agradaria que els nens i nenes m’ajudessin a trobar nous amics per l’Elvis i […]

  5. Atenció! Ja estan aquí! « Òscar Julve Says:

    […] Casa del Llibre el dissabte, van tenir prou per generar una gran quantitat d’amics de l’Elvis Riboldi. Quina feinada, tu! No us estranyi si en veieu algun d’aquests en el següent llibre […]

  6. Aquest és l’Elvis Riboldi « Òscar Julve Says:

    […] és l’Elvis Riboldi, el protagonista de la col·lecció que porta el seu nom i pel qual en Bono Bidari em va demanar […]

  7. L’Elvis al Cavall Fort « Òscar Julve Says:

    […] Tria i remena que porta la Rosa Mut, la revista Cavall Fort es fa ressò de la col·lecció Jo, Elvis Riboldi  que ja compta amb tres títols publicats i un altre d’aparició imminent. Moltes gràcies, […]

Deixa un comentari

