Carrer d’Aiguafreda

Al carrer d’Aiguafreda a Horta, el temps passa d’una manera diferent. Un carrer de poble en plena ciutat.

Anuncis

5 Respostes to “Carrer d’Aiguafreda”

  1. xavier salomó Says:

    M’encanten aquests dibuixos espontànis! M’animes a penjar-ne de meus… ;
    I molt bon any!
    Els últims dibuixos són una guapada… i el d’en Roc, espectacular (comme d’habitude…)
    Abraçades!

  2. julve Says:

    gràcies, salomó!

  3. Sophia Blasco Says:

    Una il·lustració preciosa! Gràcies!
    En aquest safareigs s’ha rentat la roba de mitja Barcelona, fer un tomb per aquest carrer et transporta en el temps.
    Era dur fer la bugada a l’hivern.

  4. Oriol López Says:

    Passejar-hi és fer un viatge a un altre temps.

    Oriol López

  5. julve Says:

    moltes gràcies, sophia i oriol. estic treballant en un projecte que em permet descobrir parts d’Horta realment increïbles… tot un plaer! ben aviat en penjaré més mostres.

Deixa un comentari

