Amics i coneguts

Us presento dos amics que tinc i espero seguir tenint. Per això evito donar-vos-en el nom. Sé que és lleig penjar caricatures de la gent sense permís… però aquest cop no ho he pogut evitar. I ja se sap, un cop es travessa certa línia, no hi ha marxa enrera. Així doncs, si un dia us veieu dibuixats en algún post d’aquest blog, sisplau, no m’ho tingueu en compte…

Anuncis

3 Respostes to “Amics i coneguts”

  1. RBK Says:

    JUA – JUA – JUA… vaya, creo que cualquiera que nos conozca, nos identificará rápidamente. Soy la peliroja del dibujo “in person”, y me veo de lo más favorecida.
    GRACIES L’OSCAR!

  2. Maria Mercè Says:

    DÉU MEU! Tinc por… Per favor, no em retratis, que no estic en un dels meus millors moments… Tot just començo la dieta!
    Demana’m el que vulguis!
    Mercè.

  3. Josep Says:

    Està molt clar: el de la esquerra el la Björk acabada d’aixecar i la de la dreta es Raphel (però sense les ulleres)
    PS: No tens drets d’imatge per possar-me, recordau, tinc amics a la Vegap!!

Deixa un comentari

