Premi al més ‘gamberro’


El veredicte del XIII Premi Mercè Llimona que convoca cada any l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ja s’ha donat a conèixer i resulta que el guanyador d’enguany és un servidor de vostès. El passat mes d’abril li van donar el premi en la modalitat de text a la Mercè Canals, pel conte En Roc sense cap i com em va semblar tan divertit m’hi vaig presentar. Es veu que el jurat ha valorat l’adequació del dibuix al to humorístic i “gamberro” del text. Vaig presentar cinc il·lustracions i aquest estiu em toca dibuixar la resta. El proper mes de desembre, juntament amb l’autora del text, farem la presentació del llibre a la Biblioteca Joan Oliva. Passarem llista!

Etiquetes: , , ,

4 Respostes to “Premi al més ‘gamberro’”

  1. Imma Itxart Says:

    Moltes felicitats Òscar!! M’encanten els teus dibuixos, sobretot pel toc d’humor que sempre hi dones…i segur que la Mercè és tan bona dibuixant com escribint…un bon tàndem! (poso el teu link al meu bloc eh!)

  2. Davidarumi Says:

    Genials els dibuixos, Òscar! Felicitats!!!

  3. Joana Demestre Says:

    EP noi-gamberro! felicitats pel premi, avisa amb temps per la presentació, jo hi vull ser-hi

    Bon estiu

    Joana

  4. Passaré llista « Òscar Julve Says:

    […] professor de vegades em delata: passaré llista. Aquest cop amb motiu de la presentació del llibre En Roc sense cap, escrit per la Mercè Canals i il·lustrat per un servidor, que va guanyar el XIII Premi Mercè […]

Deixa un comentari

