Colom desembarca

cristoforcolomA les vostres llibreries les versions en català i castellà del llibre ‘Em dic Cristòfor Colom’, escrit per Fernando Garcés i editat per Parramón. En podeu veure una mostra en aquest post que vaig pujar ja fa unes setmanes.

Etiquetes: , ,

2 Respostes to “Colom desembarca”

  1. xavier salomó Says:

    Iepla!
    Feia masses dies que no passava per aquí… i em trobo un fotimé de nous posts! El Colom m’encanta, realment!
    Per cert, tot i que l’obra d’en Sergi López ens va deixar astorats per la qualtitat de la seva interpretació (brutal), l’obra, amb el temps, em sembla més aviat irregular… En fi, hi seràs, al Tacca? Jo hi anirá amb la Joana Demestre…
    Una abraçada i felicitats per tota aquesta nova i fantàstica feina! Tan de bó poguem veure alguna pàgina dels esquelets per aquí…

  2. julve Says:

    ieppa!
    ‘non solum’ té dues parts molt diferenciades. la segona sembla més un monòleg convencional. a la primera hi ha un joc teatral força interessant, malgrat hi hagi algun acudit massa fàcil. de totes maneres,la tasca actoral de sergi lópez és superlativa i ningú no hi pot tenir res a dir al respecte (és nota que en sóc fan, oi?)

    per cert, xavier, com et vaig dir, estàs convidat a passar-te per l’estudi quan et vagi bé, a prendre un cafè o el que vulguis…

    i pel que fa als esquelets, m’imagino que sortiran coses cap a finals de novembre, aproximadament. ja veurem…

    al tacca no hi podré anar. tinc un munt de feines ‘secretes’ que no es veuen al bloc però que m’ocupen molt i molt de temps. tant de bo hi pogués anar, però. en martin jarrie i en serge bloch són uns cracs, i hem de felicitar l’apic de portar un parell de joies d’aquest relleu.

Deixa un comentari

