Buscant en Max

esqueletdor02
esqueletdor01

esqueletdor03esqueletdor04

Alguns dels esbossos que vaig fer a la recerca del personatge protagonista de la sèrie de còmic ‘Esquelet d’Or’, una mena de ‘Vacaciones en el Mar’ però amb uns protagonistes molt i molt ‘prims’, amb guió de Marcelo Mazzanti i que ha de sortir publicat a la nova Revista dels Súpers, d’aparició immiment. A la ‘Festa dels Súpers’ possiblement hi hagi ja una certa presència d’aquests personatges. Qui sap.

Etiquetes: , , ,

3 Respostes to “Buscant en Max”

  1. Màriam Says:

    Tot un honor compartir revista amb tu 😉
    M’agrada el gos d’en Max. I no té tentacions de mossegr-li un fèmur?

  2. Màriam Says:

    Sí, a veure què tal! Jo també tinc moltes ganesde veure la revista. Aniràs a treure el nas per la festa?

    abraçada*

  3. julve Says:

    i tant! no m’ho perdo!

Deixa un comentari

